fredag 28. september 2007

Lister!

Kva er ei god bok, og kvifor? Kva er ein god cd, song, film, dataspel, heimeside, blogg - og kvifor? Norskfaget er eit kulturfag der ein skal forsøke å bruke også det ein kan frå før som ballast, inspirasjon, samanlikning og forkunnskap for å forstå nye tekstar frå ulike tidsperiodar. Men det som eg synest er ei god bok er kanskje ikkje det same for deg - og dine tilrådingar kan kanskje gi meg nye lese, - film, og musikk-opplevingar.

Hedda sin ordentlege blogg (denne vil er sterkt tilråde dykk til å sjå på) har fleier lister, og det er det eg vil de skal lage på bloggen dykkar nå. Lag lister over dei 5 beste bøkene, cd-ane, låtande, filmane, heimesidane, spela... Lag ei eller fleire lister over nokon område de finn interessante. Etterpå kan de sjekke ut listene til dei andre i klassa - og gi ein kommentar?

1 kommentar:

Hedda Gabler... sa...

Hehe, så artig:)

Men det er noe feil med skolebloggen min, jeg kommer ikke inn på den...Det går vel greit at jeg bruker den "årntlige" bloggen kin istede?

Hedda^^